Etiketler

14 Nisan 2020 Salı

UMUT

 

Vel hasıl-ı  kelam teknik bir hatadan dolayı yazılarım silindi dostlar. Galiba evren bana cevap veriyor.   Bunu bir işaret olarak düşündüm, silinenleri bende sildim. Artık yeni yazılarımla yeni bir nefes getirmeye karar verdim bloğuma. Aslında ne yazacağıma nasıl bir yol izleyeceğime emin değildim. Tam 3 sene tek kelime yazamamıştım. Ama en baştan en güzel olanından başlamaya karar verdim.

Kafamda birçok kelime uçuşuyor, ama bunları kaleme dökmek asıl mesele.  Küçük küçük notlarla koca bir sayfa dolar, sonra bir bakarsın içinden sadece tek bir kelimeye sayfalarca anlam yüklersin. Şimdi benim de küçük notlarla dolu bir sayfam var.

Gündelik yaşamın telaşında kendime çaldığım nadir zamanlarda kendimi dinliyorum.  Fonda ilkbahar valsi, burnumda mis gibi amber kokusu, elimde papatya çayım kapatmışım gözlerimi etrafa, tıkamışım kulağımı dünyaya kendimi dinliyorum. KENDİMDEN ÖZÜR DİLİYORUM. KENDİMİ SEVİYORUM. KENDİME TEŞEKKÜR EDİYORUM. Bilinçaltım bana doğru yolu gösterecektir. Bilinçaltım doğruya eğilimlidir. Ve evrenin bana vereceği cevaba şimdiden teşekkür ediyorum.

Hadi sizde deneyin, içinize doğan huzurun keyfine varın.  Yeni yazılarımla görüşmek üzere sevgili dostlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bazen yokluk sarar etrafını.  Sevgi yokluğu, şevkat yokluğu, anlayış yokluğu anlaşılmama yokluğu. O kadar yokluğun içinde varlığını bir türl...