Etiketler

27 Ağustos 2016 Cumartesi

Yaşlanıyorum Azizim...


Yaşlanıyorum Azizim...
Gün geçtikçe yaşlanıyorum.
İçim kuruyor sanki!
İyi niyetlerim bir bir dökülüyor,
Sonbaharın hüznünde kayboluyorum.

Hangi yana dönsem;
Hep kaybolmuşlar,
Herkes de bir telaş,
Bir yaşa kavgası,
Neyi nereye yetiştiriyorlar Azizim?

Durup dinlemiyorlar!
Zaman kısa,
Zaman fena,
Zaman acımasız,
Zaman kargaşa içinde,
Zaman geçmiyor
İlaç olan zaman bir türlü gelmiyor...

Yaşlanıyorum Azizim...
Gün geçmiyor ki ben yaşlanıyorum.
Zaman kayıp giderken avuçlarımın içinden,
Zamanın içinde savruluyorum...

Zamanla yerle bir olacağız!
Seziyorum...

7 yorum:

  1. Ciddi güzel yazıyorsun:) Epey gezdim blogunu, bir sürü yazını okudum. ama haberdar olmak istiyorum yazılarından :) İzleyiciler butonu ekleme olanağın var mı ? Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yanıt için biraz geç kaldım. Yeni yazılarla geri döndüm sizin gibi okurlara ihtiyacım var 🙏

      Sil
  2. Liseden bir edebiyat mezunu olarak dizeleri bir bir arka arkaya döktürmüşsünüz. Siz böyle yazmaya devam edin bırakmayın.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu aralar yaşlanıyor muyum yoksa diye soruyorum kendime

    YanıtlaSil

Bazen yokluk sarar etrafını.  Sevgi yokluğu, şevkat yokluğu, anlayış yokluğu anlaşılmama yokluğu. O kadar yokluğun içinde varlığını bir türl...